Мда колега и аз със тая логика отидох докато не видях прясно стекло масло по колектора под едната глава пуши като почне да се форсирва и като я оставиш пушенето отихва,има съмнения за крив водач или гумичка на някой клапан,отдолу под единия колектор в съседство с главата е омазнено има и текло надолу по колектора,предпочетох повече да не експериментирам и да я оставя за разкостване да не стане по голяма бела....спирачките има спукан един маркуч откри се-всичко си дойде на мястото макар да не исках да става така!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV
Collapse
X
-
тоз неверник що си го снимал до двигателя сега скоро няма да проработи
шегата на страна тез бутала какви бяха какви станахаи в краина сметка какво излезе!!!! то се видя че няма да доидеш да я видя тази легенда май накрая трябва да се вдигна да доида да го видя този паметник
Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Съболезнования. И все пак какъв е проблема за разхода на масло. Едва ли разпределителните валове за които питаш са причина двигателя да се разглоби отново. Становището на сервиза какво е ?AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеняколко снимки и межди другото там където са дроселите нещо вакуми няма ли?утре ще я нащракам да кажете как е подаче стана много тъмно днес
иначе мотора тегли въздух зад дебитомера и там компа се шашка поради излишния въздух засмукан от атмосферата и става лудница
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеКолега трябва да има маркуче между двата малки щуцера тези щуцери са точно под дроселите и служат за изравняване на вакуума между двата всмукателя на принципа на скачените съдовеиначе мотора тегли въздух зад дебитомера и там компа се шашка поради излишния въздух засмукан от атмосферата и става лудница
Last edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 22:44.
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеНе е вярно колега-това са конусни щуцери,след като се развият и четерите на половин оборот се закачат вакум метри!Отгоре тях има игли за всеки цилиндър посредством които се изравнява под-налягането на всеки цилиндър!Все пак имаме четири дросела!
Comment
-
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеСъболезнования. И все пак какъв е проблема за разхода на масло. Едва ли разпределителните валове за които питаш са причина двигателя да се разглоби отново. Становището на сервиза какво е ?
Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Ако трябва да препоръчвам майстор за главите - драсни едно лично.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Тея глави понякога се цепят и пускат масълце в цилиндъра0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment